Win theaterkaartjes!

Update Taalfoutjesvoorstelling | In de media | Nieuw boek |

Win kaartjes voor de Taalfoutjes-voorstelling!

Sinds eind september trek ik door heel Nederland met mijn theatervoorstelling ‘De grappigste taalfoutjes uit de klas’. Superleuk én superspannend om te doen. Af en toe sta ik nog te trillen op mijn benen. En wat ik nooit had verwacht: Bijna alle zalen zitten - zo goed als - vol!

Speciaal voor abonnees van deze nieuwsbrief geef ik twee kaartjes weg! Via deze link kan je lezen waar ik binnenkort optreed: Speellijst  
Deze week ben ik onder meer te vinden in Hoorn (woensdag 8 november) en Zaandam (11 november). Klik hieronder op de reageer-button en laat weten naar welke voorstelling jij graag samen met iemand anders heen wilt! Dan kies ik deze week nog een winnaar uit.

In de media

De afgelopen weken mocht ik op de radio én in de krant over de Taalfoutjes-tour vertellen. Ik rolde ‘s ochtends vroeg mijn bed uit voor een interview om 6.30 uur bij het Radio 1-Journaal (hopelijk kwam ik met mijn slaperige kop een beetje uit mijn woorden). Ik was ook te horen bij Radio 2, Radio 5, SLAMFM, Veronica - enzovoort! Het AD schreef zelfs een hele pagina over de voorstelling, met een eh, prikkelende kop!

Het blijft onwerkelijk om zo’n volle zaal met publiek te zien. Elke keer schiet door mijn hoofd: Die mensen komen vast eigenlijk voor iemand anders.

Theaterleven

Af en toe word je in zo’n theater enorm in de watten gelegd!

Maar strijken doe ik in de kleedkamers gewoon zelf hoor!

Taalfoutjes-superteam

Gelukkig krijg ik veel hulp bij de theatertour! Hier het enige echte Taalfoutjes-superteam. Thomas Maassen (rechts) zorgt elke voorstelling voor de techniek (oa het licht en geluid). En Kiki Jaski heeft de regie gedaan. Zij zei tijdens het repeteren bijvoorbeeld: ‘Nou, haal dit stukje er maar uit, of dát mag juist wel wat langer. En hier klets je weer te lang door. Houd ook af en toe maar eens je mond!’ 🤪

Op de foto

Na afloop van een voorstelling ga ik altijd nog even naar de foyer van het theater. Om boeken en kalenders te signeren, of om nog even een praatje te maken met bezoekers. En soms ga ik dan - op speciaal verzoek - op de foto 📸

Hier de Meester Mark-merchandise-hoek 😃 Deze knappe man ben ik uiteraard niet zelf. Dat is Roel, mijn vriend, die me met 1001 dingen heeft geholpen. Zo heeft hij bijvoorbeeld de website gemaakt waar je de kaartjes kunt kopen! (en uitgelegd hoe ik deze nieuwsbrief in elkaar fröbel).

Nieuw boek: Mama is mijn helt

Tot slot nog superleuk nieuws. Vanaf 17 november ligt er een splinternieuw boekje in de winkel: Mama is mijn helt. Tjokvol kinderlogica over, inderdaad: Moeders! Vertederende briefjes, hilarische kritiek, enzovoort. Als mama daar niet blij van wordt! Het boekje telt ruim 90 pagina’s, is in kleur gedrukt en kost maar 7,99 euro. Je kunt het alvast reserveren, bijvoorbeeld hier, bij BOL: Mama is mijn helt

Dat was het!

Mark

Reply

or to participate.