De Taalfoutjes-theatertournee begint!

Eerste try-outs in Leusden en Nijkerk

Ik ben naar de kapper geweest (oei, wat een korte coupe ✂ī¸) en ken mijn tekst op een paar regels na uit mijn hoofd. Kortom, ik ben er bijna klaar voor en dat is maar goed ook! Want eindelijk beginnen de allereerste try-outs van mijn allereerste theatervoorstelling: De grappigste taalfoutjes uit de klas. De aftrap is donderdag 28 september in De Tuin, een knus, klein theater in Leusden. Er zijn nog tickets en die kan je hier bestellen: Kaartjes!

Laatste kaartjes Nijkerk

De volgende dag, vrijdag 29 september, mag ik meteen weer aan de bak; een paar kilometer verderop, in Nijkerk. Dit is het theater:

Afgelopen week was ik toevallig in de buurt en dacht ik, weet je wat, ik kijk er stiekem even rond. Maar ondanks mijn oranje vermomming viel het op dat ik in de hal wel erg lang naar mijn eigen flyer stond te turen 🙈

Voor ik het wist, ging ik op de foto Ên mocht ik alvast rondkijken in de prachtige zaal!

De voorstelling is bijna uitverkocht. Maar als je snel bent, pas je er nog bij: Kaartjes!

Vliegtuigen

Wees gerust, ik kom straks niet met een showballet de trap af. Maar als ik de mist in ga kan ik me wel verschuilen achter een paar schitterende decorstukken. Zo maakte kunstenaar Emmeke Eijsbouts met een tuftpistool (!) drie geweldige grote vliegtuigen ✈ī¸

Ook een ouderwets schoolbureautje en een stoeltje ontbreken niet. Want ik ben de jongste niet meer en moet wel even kunnen zitten! Onze poes Spacy heeft de meubels in elk geval goedgekeurd.

Scheurkalender 2024

Het is pas september, maar mijn splinternieuwe Scheurkalender voor 2024 ligt al in de winkels! In een eerdere nieuwsbrief vroeg ik jullie: Wat is de leukste kleur voor de omslag? Nou, je ziet wat het is geworden! Als je op de wc graag geniet van een dagelijkse portie kinderlogica (taalfoutjes, hartverwarmende briefjes en creatieve ingevingen van basisschoolleerlingen), dan is deze kalender iets voor jou! Je kunt ‘m overal kopen, in mijn eigen webshop, na afloop van de theatervoorstelling, bij Bruna, AKO, of bestel bij Bol.com

Hier een klein voorproefje:

Dat was het!

Hopelijk zie ik jullie binnenkort in een theater, ergens in Nederland.

Tot snel,

Mark

Reply

or to participate.